Марафон майстерності серед педагогів в СЗШІ № 18 м. Києва
«Сучасний урок – це твір мистецтва,
де педагог уміло використовує всі можливості
для розвитку особистості учня»
Традиційно, у березні місяці, в нашому освітньому закладі добігає до завершення атестаційний марафон. Педагоги діляться напрацьованим досвідом, здобутками, досягнутими результатами, успіхами учнів. Вчитель – це партнер дитини й батьків, який допомагає учням навчитися тому, що допоможе почуватися вільно й щасливо у дорослому житті. Вчитель це – людина, яка надихає вчитися, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає. Кваліфіковані спеціалісти, досвідчені педагоги, досягають високого рівня професіоналізму в здійсненні освітньої діяльності. Володіють новітніми педагогічними технологіям навчання, виховання, корекції та реабілітації дітей з особливими освітніми потребами. Саме такі педагоги невтомно та щоденно працюють з нашими дітками.
Вчителі початкових класів, Воінкова Валентина Миколаївна та Фурман Олена Володимирівна, працюють з учнями, які мають тяжкі порушення мовлення та розлади аутичного спектру. Вся діяльність цих педагогів спрямована на те, щоб допомогти дитині розуміти світ, «подати» інформацію у такий спосіб, щоб вона навчилася розуміти, як у цьому світі жити, як з ним взаємодіяти – і зрештою розвиватися, реалізовувати в ньому свій потенціал, будувати стосунки. Діти вчаться читати, писати, мислити, дружити, працювати в команді, розуміти світ, спілкуватися, взаємодіяти тощо. Це сприяє розвитку таких особистісних якостей учнів, як комунікабельність, співробітництво; сприяє соціалізації дитини в колективі.
Значну роботу проводять й сурдопедагоги нашого закладу. Порушення слуху - не привід для розпачу, не вирок, винесений дитині природою. Головне - допомогти дитині почуватися впевнено. Бути щасливою, знайти своє місце у житті. Вчителі слухо-мовної роботи, Котова Валентина Леонідівна та Первак Зоя Леонідівна, під час проведення індивідуальних занять з розвитку слухового сприймання та формування вимови навчають дітей з порушеннями слуху правильної та чіткої вимови, розвивають в дітях здатність ефективно користуватися залишковим слухом, чути звуки навколишнього світу, працюють над формуванням у них зрозумілої вимови, наближеної до природнього звучання.
Діяльність педагога Харченко Наталії Іванівни, вчителя фізичної культури спрямована на формування у дітей загальних уявлень про фізичну культуру, збереження та зміцнення здоров’я, загального фізичного розвитку.
Кропітка й відповідальна праця педагогів над собою є невід'ємною складовою діяльності вчителя, який щоденною, наполегливою працею веде дітей до отримання нових знань, умінь та перемог.